Skooooola

Woho, då vart man tillbaks till KI och föreläsningar igen!

Ska inte komma med några ursäkter till varför det skrivits så lite på senare tid, alla vet ju att en blogg inte är aktiv på sommaren. Duh. Däremot kanske det kommer en film eller två på vad som hänt, man vet aldrig ;)

Termin två påbörjades med en blodig vecka (pun intended, höhöhö). Avslutades med en redovisning av projektarbete inför ingen mindre är Åke Rökaeus som ansåg att vår diagnos Idiopatisk Trombocytopen Purpura (säg det tre gånger snabbt...) "var väl underbyggd med adekvata argument". Ojojoj

För tillfället är immunförsvaret på tapeten, hittils har vi lyckats med 8 föreläsningar på 2 dagar, mycket spännande grejjer... Jag gillar även hur föreläsaren häver ur sig "Det finns två olika processer för att åstadkomma det här, om ni själva tar reda på vilka det är så lovar jag att i gengäld ställa en fråga på tentan om just det här. Eller något annat." Vafan liksom :P

Vet inte riktigt vad jag tycker om att folk börjar ta på sig jackor och långbyxor och gud vet vad. Det är faktiskt sol ute. Sol=sommar, true story. Alex och Alex har dock som vanligt koll på läget, bra team vi är!

Ojoj, det här kommer bli en episk höst.

Kommentarer
Postat av: Mia

Är det i Solna eller Huddinge du pluggar? Eller kanske någon helt annanstans?

Jag och Bastian ska till Solna på tisdag morgon...

2010-09-10 @ 14:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0