Usch och blä

Godmorgon alla glada

9 timmar har jag sovit inatt, trots det ser jag ändå ut såhär



Visserligen har jag tappad bort min kudde, men jag börjar ändå misstänka typ narkolepsi eller nån annan spännande sjukdom. Nåväl, får väl spendera dagens föreläsningar som vanligt med att sitta längst fram och snooza lite då och då. Alla labbrapporter är i alla fall skrivna, det är bland den skönaste känslan i hela världen. Aldrig mer stå och lalla med provrör (den här terminen iaf...) Frukosten bestod i sedvanlig ordning av en halv klunk vatten jag råkade få i mig när jag borstade tänderna.

Andra saker jag har tappat bort
  • Min rakhyvel
  • Mina ipodhörlurar
  • Mitt andra Zelda The Twilight Princess
  • Min favorit hoodtröja =(
  • Min ofelbara förmåga att aldrig säga nej (oroa er inte, kommer tillbaks 4 juni ;-) )
Nu måste jag springa till tåget, det ser ut som det är sol ute så jag orkar inte leta fram någon tjocktröja. Vi får hoppas att jag inte fryser ihjäl.

Mot enkolpoolen, hembiosyntesen och seminarie 9!

WOHOOOOOO

Kommentarer
Postat av: Volle

Så SNYGG

2010-05-05 @ 07:51:27
URL: http://volleland.blogg.se/
Postat av: Emma

Fanemej de snyggaste jag sett på länge

2010-05-06 @ 18:59:19
Postat av: Jonas Ingvarson

Rossen... Vad håller du på med?

2010-05-07 @ 12:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0