Alex vs Intermediärmetabolismen

Godmorgon alla glada
På måndag smäller det! Med smäller menar jag ljudet av när Åke går i golvet inducerat av att en student fått alla rätt på en examination han gjort.
Medspelare:
  • Herr och Fru Biochemistry Cell - Likt många andra par så är Biochemistry den tydliga lättlästa mannen med konkreta exempel och enkelt upplägg. The cell är svår att hitta i och full av onödig fakta som ingen egentligen bryr sig om men likt alla kvinnor ändå ganska underhållande ibland.
  • Grabbarna grus - Lärandemål (och Duggasammanfattningar). Riktiga tungviktare i sammanhanget och lärandemålen är enligt Åke "Det enda sättet att lära sig någonting vettigt". Författaren av duggsammanfattningen måste ha lagt så sjukt mycket tid på dessa, hoppas att han fick lite öl i alla fall.
  • Mr. Whiteboard - Nuff said. Utlärd kunskap är inlärd kunskap, kan man hålla låda för fiktiva personer i rummet om varför det är proffs att injicera etanol när man varit och tallat på kylarvätska så kan man göra det på akuten också.
  • BURN! - Kan vara bra att hålla sig vaken också...
Motspelare:
  • Blå himmel och Erik-Erik - Två saker som alla SF are lite då och då funderar på att sälja en njure för att få njuta av lite oftare.
  • Hopputrustning med Team Cado loggan som bara ligger där och hånar en - Inte cool!
  • Galna primadonnor och cowdouches - En av dessa har faktiskt varvat en power hour med mig och inte nog med det, det var inte ens min ide!
Biokemduggen har inte en chans!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vilka fräscha vänner du har :P

2010-05-13 @ 12:34:46
Postat av: Kajsa

No offence, men jag tycker fan jag kvala in som medspelare igår...fast bildbeviset talar emot mig... :P

2010-05-13 @ 15:32:07
Postat av: GoofTroop

Haha snyggt att jag fick vara med halvnaken där, överraskning på fb bara för att du ska ace:a provet

2010-05-13 @ 18:19:20
Postat av: Larry

Tvätta riggen din slöku....korv =P

2010-05-13 @ 18:55:43
Postat av: Avaran

Ahaha ;D Alex, din filur. Nu är du på KI och jagar serinproteaser med Åke. Holler

2010-05-15 @ 01:51:59
Postat av: Volle

Ty du är ett proffs.. och för att alla älskar Alex

2010-05-16 @ 23:43:59
URL: http://volleland.blogg.se/
Postat av: Ava

Åke <3

2010-05-19 @ 14:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0